Skipnavigation
GNB
Container

Kumho Tire Hakkında

Kumho Tire ilk lastik ürününü ürettiği 1960'da kuruldu. Global pazarda dinamik olarak büyüyen Kumho Tire ile tanışın.
Kalite Sembolü ve Müşteri Saygısına Sahip
Global Bir Lastik Markası
Kumho Tire'ın tarihi ilk kez lastik ürettiği 1960 yılında başlar. 50 yıllık tarihiyle Kumho Tire global bir şirket olma yolunda yeni dinamik başlangıçların eşiğinde.
Misyon
Müşteri için Değer Maksimizasyonu
Yönetim Polikiaları
Duraklamayan Çabalar
Uzun Vadeli Yönetim Hedefleri
2019 için 6 trilyon Won satış
İşletme Kar Oranı %10+
2015 İcra Stratejisi
- OE işkolunda artış sayesinde uzun vadeli büyüme momenti kazanmak
- Global kalite için rekabet gücünü arttırmak
- Çin pazarında genişleme için uyarlama yeteneklerine odaklanma

Merkezi Kore'de olan Kumho Tire'ın (CEO: Chang Kyu, Kim) 8 uluslararası satış şirketi ve 14 şubesi/ofisi vardır.

Kumho Tire 180 ülkeye 1.8 milyar USD'den fazla değeri olan ürünler ihraç eden global bir şirkettir. Çin, Amerika ve Almanya teknik merkezleri aracılığıyla biriktirilen ve Gwangju'daki AR-GE Merkezi'nde odaklandığı teknolojik uzmanlıkları sayesinde, şirket 8 yerel ve uluslararası fabrikalarında en iyi lastikleri global olarak üretmektedir. Şirket global pazardaki ikinci aşama atılımını agresif pazarlama aktiviteleri ile gerçekleştirip, marka bilinirliliğini arttırmak ve satış ağını genişetmeyi hedefliyor.