Skipnavigation
GNB
Container

Tarihçe

Kumho Tire'ın tarihi 1960 yılında ilk lastik üretimiyle başladı. Sınırsız inovasyan ve gelişmelerle nasıl ilk 10 global lastik üreticisinden biri olduğumuzu anlamak için gelişme hikayemizi inceleyebilirsiniz.
2010'lar: Global Pazarda Büyüme
Majesty SOLUS (premium bir lastik) ve Eco-Wing S (çevre dostu bir lastik) örneklerinden de görüleceği gibi, Kumho Tire planlama aşamasından üretim aşamasına kadar tamamen "müşterilerin arzuladığı ürünler" geliştirmeye odaklanmıştır. Facebook ve Twitter gibi sosyal medya servisleri aracılığıyla kurulan dürüst iletişim sayesinde; şirket, proaktif bir şekilde müşteri taleplerini kendi ürün ve hizmetlerine yansıtmak için çalıştı. Mayıs 2011'de, TTORHO, şirket maskotu yaratıldı ve o zamandan beri çok sevildi. Kurumların sosyal sorumlulukları bugüne dek hiç olmadığı kadar önem kazanmışken; şirket, Pembe Kurdele kampanyası ve çocukların eğitilmesi sponsorluğu gibi dünya genelinde farklı sektörlerde sosyal katılım aktivitelerinde bulundu.
2014 image2014 image
2014
Yokohoma Rubber Co., Ltd. ile teknik işbirliği sözleşme görüşmeleri yapıldı.
Kumho Tire 'Ecsta Yarış Takımı' lanse edildi.
Renault Grubu Tedarikçi Ödülleri'nde Kalite Ödülü için seçildi.
BMW 3 Serisi OE tedarikçisi
2013 image 2013 image
2013
Kore'de ilk 'lastik yıpranmada ömürboyu kullanım garantisi'
Dünyada ilk RFID (binek otomobiller için) lastiklerin sunumu
KLPGA Kumho Tire Women's Open turnuvasına evsahipliği
Kumho Tire merkezi araştırma enstitüsünün inşaatı
Mercedes Benz G Class OE tedarikçisi
2012 image
2012
Eco Tire 'ecowing S' sunuldu.
2012'de Asiana Airline hangarında yeni ürün sunumu duyuruldu.
Pempe Kurdele Kampanyası başlatıldı.
Kumho Tire 8. kez üst üste Kore Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde (KCSI) birinci oldu (binek otomobil lastikleri kategorisinde).
Kumho Tire 5. kez üst üste Korean Net Promoter Score'da (KNPS) birinci oldu (binek otomobil lastikleri kategorisinde).
Kumho Tire BMW GP II OE tdarikçisi oldu
2011 image 2011 image
2011
Kumho Tire 7. kez üst üste Kore Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde (KCSI) birinci oldu (binek otomobil lastikleri kategorisinde).
Kumho Tire 4. kez üst üste Korean Net Promoter Score'da (KNPS) birinci oldu (binek otomobil lastikleri kategorisinde).
Kumho Tire Hamburger SV (HSV) ile sponsorluk anlaşması yaptı.
Seoul Motor Show'a katıldı (Hayalet Araba gösterisi).
TTORHO Karakteri yaratıldı.
2010 image
2010
Kuruluşunun 50. yıldönümü
Kumho Tire 6. kez üst üste Kore Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde (KCSI) birinci oldu (binek otomobil lastikleri kategorisinde).
Premium lastik 'Majesty SOLUS' lanse edildi.
Resmi sosyal medya servisleri açıldı (Twitter, Facebook).